Description
Főbb tulajdonságok
- teljesítmény igény 40-60 LE
- minimum traktor tömeg 1800-2500 kg
- vágható maximum átmérő 1-2 cm
- maximum oldal kinyúlás 264-369 cm
- munkaszélesség 145-252 cm
- rézsű +90°/-50°
- saját tömeg 539-873 kg
- hátsó függesztés
Az AGRIMASTER FZL padkakaszák az útszegélyek, töltések és árokpartok, egyéb kommunális területek növényzetének vágására, valamint ültetvényekben a sorközök tisztítására, kaszálására, szárzúzására és mulcsozására használhatók.
Az FZL padka szárzúzók az elvégzendő munka függvényében Y késekkel, S kalapácsokkal, vagy kalapácsokkal szerelt rotorral rendelhetők.
A gépeket az erőgép hidraulika rendszeréhez kell csatlakoztatni, azon keresztül vezérelhetők.
A zúzófej használható az erőgép középvonalában, hidraulikusan kihelyezhető a jobb oldalra, valamint beállítható a vízszintestől eltérő szögben a vágandó felülethez igazodva.
Az FZL típusok hajtóműve az ékszíjházon kívül helyezkedik el, kisebb üzemi szögkitérést biztosítva így a kardánnak.
Megjegyzés: megrendelés esetén kérjük megadni a TLT forgásirányát!
Alapfelszereltség

Beépített szabadonfutóval ellátott hajtómű

3. pont függesztés lengő csatlakozóval

Automatikus ütközés védelem hidraulikus visszatéréssel

Csúszótalp

Hátsó henger d.140 mm

automata ékszíj feszítő
Opciók

Hidropneumatikus akkumulátor

2 karos távvezérlő egység

2 karos távvezérlő+ hidropneu. akkumulátor

d.194 mm hátsó henger

Önbeálló csukló

Bondioli WW (dupla nagy szögkitérésű) SFT kardántengely L=2100mm, gyakori 90o -os rézsűn való használathoz
Figyelem!
A normál kardántengelyek üzemi szögkitérése a károsodások elkerülése érdekében nem haladhatja meg az 5°-ot. Az ennél nagyobb szögkitérést igénylő tartós munkavégzéshez a WW kardánt ajánljuk, maximum 33° üzemi szögkitérésig.
A 2 karos távvezérlő megkönnyíti a gép kezelését, ezért ajánlott a rendelése. Azokhoz a traktorokhoz, ahol nem áll rendelkezésre 2 db kettős működésű kihelyezett gyorscsatlakozós hidraulika szelep pár, szükséges a megrendelése.
A hidropneumatikus akkumulátor kiegyensúlyozottabbá, simábbá teszi a munkahengerek mozgását, így könnyebb a gép kezelése, gyorsabban reagál az automatikus ütközésvédelem.